Annons:
Etikett09-allmänt-om-youtube
Läst 880 ggr
Hoseok
4/20/15, 1:13 PM

En evig kedja av videos...

Jag tror de flesta aktiva youtubeanvändare har varit där. Man kollar på en video. Ser en intressant video bland föreslagna videos. Man trycker på den. Kollar på den. Sen trycker på en annan video som är relaterad till den. Sen fortsätter det.. i en evighet..

Eller i alla fall några timmar! 😂 Någon som känner igen sig? Har ni fastnat i en sådan kedja någon/några gånger? Isåfall, vad för slags videos kollar du på då?

Annons:
Hoseok
4/20/15, 1:15 PM
#1

Det absolut senaste var väl att jag hamnade i en kedja av japanska reklamer.. Oftast med samma tema/samma personer. Höll på i typ två timmar.

Sen har jag fastnat i leksaksreklamer av någon anledning, haha. Det säger väl mycket om hur barnslig jag är.

Om man kollar på typ tårtvideos så finns det alltid så amazing förslag som man inte kan hålla sig från att trycka på!

Niklas
4/20/15, 1:19 PM
#2

Det händer mig ofta om jag letar efter något jag är intresserad av. Det är en rejäl tidstjuv. :-)


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

[MARWAKE]
4/20/15, 9:24 PM
#3

Händer mig ofta :P Mest när jag klickar in på nån random video på rekommendationer. Brukar fastna väldigt länge. Speciellt när jag ska sova och det är skola haha. Då tänker jag: Det gör väl inget med en video till… och en till.. men den verkade intressant… Åh, den verkade rolig, bara den.. bara en till… Så fortsätter jag så tills jag inser att klockan är på tok för mycket och inser att min morgondag är förstörd eftersom jag inser att vi hade nationella prov just den dagen…

Upp till toppen
Annons: