Annons:
Etikett09-allmänt-om-youtube
Läst 956 ggr
00eme05
5/31/15, 9:50 PM

"Inställning om att bli känd"

Hej! Jag är ingen Youtuber och kommer antagligen aldrig bli det för jag inte vill haha. Men när jag tittar på svenska youtubers på Q&A (question and answer - Frågor och Svar) kan dem få frågan "Några tips till någon som ska börja med youtube?" Då säger dem alltid, iallafall de flesta, "Man kan inte ha inställningen att man ska bli känd utan göra de för man gillar de" Detta tycker jag är rätt intressant för senare förklarar dem att man märker när någon bara vill bli känd vs när dem bara tycker det är kul. Har hör minst fem olika youtubers säga detta och förstår inte hur man ser skillnad på det? Om någon har både inställningen om att bli känd och tycker det är kul? Någon som märkt en Youtuber som haft inställningen och en som inte som jämnförelse?

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Annons:
Hoseok
6/1/15, 12:45 AM
#1

Intressant fråga! Jag har känslan av att de flesta stora youtubers, framför allt svenska, inte förväntade sig att de skulle bli kända, egentligen. Vem gör det? Visst kan man drömma, men .. ja. Jag vet inte!

00eme05
6/1/15, 1:07 PM
#2

#1 Haha ja, jag antar att de flesta inte har haft den tanken när de började

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

[EllenAlicia]
6/6/15, 8:54 PM
#3

tror de menar bara att man inte ska börja youtube för att bli känd men för att man tycker om det. Om du gör det för att bli känd kommer pengar bara ha betydelse  etc..  (hah hoppas du försåt)

tycker de inte är fel att vilja bli känd från youtube men man ska inte bli "sur" eller nåt om man inte blir de (: Jag tecknar ju då jag vill jobba med det och folk som vill göra videos tycker det är kul och vill antagligen jobba med de oxå.

00eme05
6/6/15, 11:28 PM
#4

#3 ja absolut! Men såg en tjej som sa "man märker skillnaden" har du någonsin märkt skillnad på mär en Youtuber har inställningen och när den inte har det? :))

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

[EllenAlicia]
6/7/15, 11:52 AM
#5

#4 ja faktiskt  :) och oftast har jag slutat prenumerera på dem.  tex skydoesminecraft. Vistt kan folk argumentera mot mig men det är vad jag tycker och ser.

00eme05
6/7/15, 2:27 PM
#6

#5 jaha! Ska genast titta på dem För en liten egen uppfattning om det hela :)

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Annons:
Miss Nerd
6/11/15, 7:33 PM
#7

Har inte märkt så mycket av mig själv.Mest för jag försöker södra  mindre kanler. Men såg där en Youtuber blev hatad för hen var stor . Hen hade typ 50 000 subs(Engelska).

Upp till toppen
Annons: