Annons:
Etikett11-enskilda-videos
Läst 1824 ggr
Tanjis
8/9/15, 10:21 PM

Fy tusan vad otäckt :( :( :(

https://www.youtube.com/watch?v=l_jmeu_T-tY

Jag har lyssnat på saker om deep web i kväll. Det är fruktansvärt, fruktansvärt vad det finns för människor.

Annons:
Gambino19
8/9/15, 10:26 PM
#1

Vågar inte kolla på videon,men förklara gärna vad som händer osv.

emmajensennn
8/9/15, 10:28 PM
#2

Vågade inte heller titta efter varningen i början ._.

You can't make a rainbow without a little rain

Gambino19
8/9/15, 10:31 PM
#3

Vad handlar det om?

Tanjis
8/9/15, 10:53 PM
#4

Det handlar om deep web, det krävs nästan att man ska va hacker för att komma dit för att det är riktigt underground. Det sjukaste var ex en självmordssida där folk som har fetish för att se självmord utföras samladas…. det arrangerades även en tävling och direktsändning över internet som man fick betala för att se, där tävlar deltagare om att få högst poäng, ju järvare dom tog självvmord destu högre poäng, det var dommare med i programmet och en programledare. ett annat exempel var en far som hade en sida som hette me and my sisters där folk köpslår för att brutalt misshandla och vålda hans döttrar, på sidan fanns även en aktion på vem som ger högst erbjudande att mörda dom på valfritt vis. fanns en sida för kanbibaler om hur man på bästa sätt tillagar sin flickvän/fru med recept och bilder och videos på hur man bäst slaktar henne och vilka delar av kroppen som är godast till vad. jag som är ihärdig djurvän började gråta när dom berättade om en sida där det webcastas misshandel av husdjur. 

i videon är det bara en berättar röst och bakgrundsbilder som inte har något med sidorna att göra

Hoseok
8/9/15, 11:31 PM
#5

Jag lägger till den på titta senare och kollar när det inte är mörkt ute.. 😂

Tanjis
8/10/15, 4:47 PM
#6

#5 kolla du?

Annons:
Calcifer
8/10/15, 5:08 PM
#7

Jag kollar just nu.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Tanjis
8/10/15, 8:31 PM
#8

#7 otäckt?

Calcifer
8/10/15, 8:53 PM
#9

Tycker jag inte. Inte egentligen. Visst, det är hemskt att sånt som beskrivs i videon händer, det är ju självklart. Men det var inget nytt, tyvärr. Jag har hört om sådant länge och sett mycket hemskt också, så reagerade inte mer av att någon med släpig och irriterande röst berättade om det.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Aleya
10/11/15, 12:10 PM
#10

Det är borttaget nu.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

MissanTissan
10/14/15, 10:32 PM
#11

Kan inte se den D:

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

lollynonna
10/17/15, 8:52 AM
#12

#11 Hade du läst inlägget ovanför hade du förstått varför :)

Den är borttagen.

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Upp till toppen
Annons: