Annons:
Etikett10-övrigt-off-topic
Läst 1280 ggr
Rheen
2016-03-25 00:39

Guldtuben 2016

Då var årets Guldtuben-gala över! Tycker ni rätt Youtubers vann?

~ Rheen.

Annons:
Rheen
2016-03-25 00:50
#1

Själv är jag glad över att Tova fick de priser hon fick, men känns ändå en aning ledsamt att hon fick ta hem tre stycken titlar - då det ledde till att två andra välförtjänta YouTubers inte fick gå hem med något pris. Laki's och Sam's collab skulle enligt mig ha fått ta hem collabpriset, och blev så ledsen då Thomas inte fick något annat än två andraplatser. Therese verkade heller inte så glad över sin 'Style-vinst', men det förstår jag då hon t.om. uppmärksammat i en video att hon inte tyckte hon förtjänade att nomineras i den kategorin. Är ett stort fan av PewDiePie, men det skav lite i hjärtat då han än en gång snodde titeln 'årets gamer' av DDG, tredje året i rad. Närapå omöjligt att slå världens största Youtuber om vi säger som så. Nåja, om vi fokuserar på något positivt; Jocke friade på scen! Blev tårögd där jag satt framför datorn och följde med livestreamn. Han hade ju förstått att han skulle ta hem årets 'dolda kamera' då han planerat att fria på scen, men jag klagar inte, han förtjänade det priset. Så, det var väl mina kommentarer för nuläget, kommer säkerligen på flera lite senare, hehe.

~ Rheen.

Hoseok
2016-03-25 00:51
#2

Varför nomineras PewDiePie fortfarande till årets gamer? Blir konstigt provocerad av det.
Han bor inte i Sverige. Han snackar inte svenska i sina videos (Förutom vissa tillfällen..)

Jag vet att han är svensk (Mitt ex var till och med kompis med honom på högstadiet, haha). Men det är så konstigt att han blir nominerad? I kategorin "gamers" har vi PewDiePie och typ några andra som inte särskilt många hört talas om. Uuuundra vem som vinner liksom..

Min följdfråga är: Vann PewDiePie? För jag har inte sett resultatet. haha.
Edit: Såg nu att du skrev att han vann.. Så jag hade rätt i mina tankar.

horsie85
2016-03-28 21:06
#3

Jag tycker iaf att Humor Priset gick till helt rätt person, enligt mig förtjänade verkligen Keyyo det🙂

[KelseyKomatsu]
2016-03-30 15:24
#4

Håller med dig #3 ! Keyyo är grymt bra :D Tycker faktiskt att alla som vann förtjänade det! Kanske inte PewDiePie eftersom han redan är störst i världen och egentligen inte behöver ännu ett pris för det. Hade ju varit trevligt om någon annan vann i Gaming-kategorin :)

Upp till toppen
Annons: