Annons:
Etikett09-allmänt-om-youtube
Läst 1064 ggr
nathaliejill
11/24/16, 12:40 PM

Motivationstips

Jag försöker komma igång med ett system att ladda upp videos en gång i veckan. Men ofta glömmer jag det, och jag finner ingen motivation till att redigera. Har någon tips på hur man kan "skärpa till sig" lite. Hur kommer jag lätt igång med kanalen på riktigt?

Annons:
Niklas
11/24/16, 1:03 PM
#1

Ska du verkligen göra det om du inte brinner för det? :-) Är det inte bättre att hitta något du verkligen vill göra så att det blir gjort nästan av sig själv.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Hoseok
11/24/16, 3:54 PM
#2

Säger lite som Niklas. Om du tycker det är så trist så det blir en börda så undrar man ju om det är det du ska hålla på med? 

Jag påstår inte att jag tycker det är världens roligaste grej att hålla på med videoredigering. Det är roligt att spela in, sen kommer man ihåg att man ska redigera. Men det har blivit en rutin nu eftersom jag drar in pengar på min kanal och faktiskt tjänar på det. Jag skulle rekommendera att först och främst omringa dig med produkter och program som gör det roligare. Det är kanske inte så roligt att redigera om man använder ett dåligt program. Lägg pengar på ett riktigt bra program som du kan leka runt med. 

Sen kan du säga att du ska arbeta en timme om dagen med videoredigering. Kanske en speciell tid på kvällen då du ska sätta dig ner och göra det, inga undantag. Kommer något i vägen skjuter du upp det till lite senare.

Upp till toppen
Annons: