Annons:
Etikett01-svenska-youtubekanaler
Läst 1261 ggr
Hoseok
3/18/15, 10:32 AM

Favorit bland svenska youtubers

Har du en favorit bland svenska youtubers? Isåfall, vem? Hur hittade du personen? Hur länge har du följt hen?

Annons:
Medaljjägaren
7/17/16, 10:23 PM
#1

Hehe, över ett år sedan, men bättre sent än aldrig. #nehepp är mina favorityoutubers. Gillar dom bara allmänt.

YEY, INSIDER!

horsie85
7/27/16, 10:53 PM
#2

Jag gillar Keyyo och elfstrand blogg, kommer faktiskt inte ihåg hur jag hittade till dem😂

iMAKiTTYCAT
8/1/16, 1:35 PM
#3

Therese Lindgren (inte ovanligt alls, hehe) men har följt henne under 2 års tid ungefär. Helene Torsgården är nog min absoluta favorit, hon är så mysig, har massa djur och bor på min drömgård. Henne har ja sett dyka upp på youtube i rekommenderat i många många år men inte fören några månader tillbaka, då hon började vlogga mer, som ja börja följa henne på riktigt.

Eawysims
8/3/16, 4:03 AM
#4

Therese Lindgren, har följt henne rätt länge och gillar henne eftersom hon är så öppen. Känns nästan som man känner henne på riktigt. En annan sak jag gillar med henne är att hon nästan alltid är själv i sina vloggar, tycker inte om att se vloggar från event. De brukar alltid bli så skrikigt i så fall.

Hur som helst, har följt henne i typ 1-2 år och vet inte hur jag hittade henne. Kanske rekommenderad video eller något sånt.

http://eawysims.blogg.se/ - Min simsblogg (nyheter, historier, cas m.m.)

Jojaton
8/3/16, 4:19 PM
#5

Matgeek är min nya favorit :) Han kom upp som rekommendationer hela tiden, och fastnade för hans många bra, enkla, snabba recept. Han har fått mig att börja tycka det är kul att laga mat och testa nya grejer - och när man bor själv är det himla skönt. Bara följt honom sen i våras, så inte så länge.

Johanna - Instagram

Neooan
8/6/16, 6:08 PM
#6

Clara Henry och jag har följt henne under ungefär 2-3 års tid. Hon är även en av de youtubers som fått mig att vilja göra egna videos, vilket jag börjat göra nu haha. :) Men jag gillar även Tova Helgesson, Keyyo och Linn Strelin.

Annons:
Upp till toppen
Annons: