Annons:
Etikett08-övriga-kanaler
Läst 1489 ggr
Hoseok
3/18/15, 10:33 AM

Favorit bland utländska youtubers

Har du en favorit bland utländska youtubers? Isåfall, vem? Hur hittade du personen? Hur länge har du följt hen?

Annons:
Anna
3/24/15, 8:45 PM
#1

Oj, alldeles för många för att nämna bara en! 😃

Några av mina favoriter är iallafall:

  • danisnotonfire och AmazingPhil 
  • Essiebutton 
  • CTFxC 
  • jacksfilms
  • CloudyApples

Sedan gillar jag det brittiska gänget också, Zoella & PointlessBlog, Marcus Butler & Niomi, Tanya & Jim, Caspar Lee & ThatcherJoe… Som sagt, har en hel del favoriter haha.

Har nog följt samtliga ungefär lika länge, sedan runt 2012-2013. Förutom CTFxC, som var den första kanalen jag fastnade för - måste varit runt 2009 eller 2010.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Hoseok
3/24/15, 9:15 PM
#2

Just nu är det uteslutande Superfruit som jag är fast vid. Sen har jag gillat jacksfilms ett tag också.

neasfotografier
3/25/15, 9:28 AM
#3

Min absoluta favorit är ItsJudysLife. De är så jordnära och deras döttrar är såååå söta! 🙂
Följt dem i flera år, innan de fick sin första dotter för 2,5 år sen.

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Jojaton
3/26/15, 9:10 PM
#4

KathleenLights är nog min absoluta favorityoutuber 🙂

Johanna - Instagram

Cahira
3/27/15, 5:22 AM
#5

Har flera favoriter, är mest där för musik jag. 

BoyceAvenue. Gör mest lugna covers men är otroligt vackert att lyssna på.

Kurthugoschneider(om han inte bytt till bara kurtschneider nu, blev osäker) jobbar med många galet talangfulla unga artister och Kurt lyckas typ alltid med att få ihop låten grymt bra. Bland annat Alex Goot, Christina Grimmie, Sam Tsui, mfl. Kolla in Pitch Perfect cups cover och Nelly - Just a dream cover som exempel.

Dave Days. Började kolla hans parodilåtar och gillade humorn och fastnade sedan för hans covers och egna låtar senare. Man behöver inte ta livet så seröst! Han har också arbetat med Kurt och med Alex Goot. 

Megan Nicole har jobbat med både Boyce Avenue och Dave Days och hon är vacker både i sångröst och som tjej. 

Kevin Lien har en helt otroligt fin röst, även om jag gillar hans äldre låtar mer än jag gillar de nya. Efter han fick massa fans så blir vissa saker lite ansträngda känns det som, men älskar hans acapella videos och hans röst är helt underbar. 

Kimmie Smiles är rätt duktig med men följer henne inte så aktivt. Kikade in hennes låtar lite när hon och Dave Days var ett par. Australiernare.

Så har både Megan Nicole och Kevin Lien arbetat med en kille jag har i huvudet men hans namn försvann för mig. Tror hans efternamn är Chen.. asiat precis som Kevin Lien iallafall. 

Som vloggare är Cory Williams min favorit, han har flera kanaler och gjort både musik, vloggning och små parodier och annat crazy. 

Duktiga trickhundar har vi NanaBorderCollie, JustJesse (osäker på om det är siffror med i kanalnamnet eller ej) och LoLaBu Land som jag inte sett till på länge. Finns fler men åter igen, minns inte namn. Kollar väldigt mycket hundtricks.

Min favorit "Learn how to draw" lärare är Art a la Carte. Helt underbar kvinna. Glad och positiv och förklarar bra för nybörjare som jag själv men gör även speedpaintings ibland. Mer åt det tecknade hållet och det gillar jag. Mindre självpress för att bli bättre och mycket söta små kreationer, men även lite mer seriösa anatomiritningar på häst, katt, varg m.m. Hon har även watercolor 101 och color pencils 101. 

Finns en annan tecknare som jag gärna tittar på men eftersom jag inte kommer åt youtube kan jag inte kolla vad han hette. Hans realism är helt otrolig. 

Inte konstigt jag spräcker månadens internetgräns typ varje månad. *S* 

Följer även Crufts varje år. Röda tråden är väl att jag går till youtube för att bli road eller underhållen och det blir jag. :) Oavsett om jag kollar hur man ritar en söt vargvalp eller speedpaintings med otrolig realism, eller om jag ser hundtricks eller lyssnar på vackra stämmor.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

mermaidVSsailor
3/28/15, 8:59 AM
#6

Har flera… Bla. Dan & Phil, Shane Dawson, Joey Graceffa, Lucas Cruikshank, Jenny Veal och Alx James

Put your guns away it´s teatime

Annons:
Flöffo
3/29/15, 4:51 PM
#7

Kate Clapp :)

//Flöffo

Jojaton
3/29/15, 6:47 PM
#8

Jag hittade just Giveable Films, och känner att jag måste dela den vidare! Det är en rätt ny kanal men jag hoppas att den växer, för vad de gör är fantastiskt! De gör videos som går ut på att med små medel försöka göra någons dag, genom att betala för någons bensin, dela ut rosor på alla hjärtans dag, betala för någons lunch osv.

Johanna - Instagram

Anna
3/29/15, 7:30 PM
#9

#8 Åååh, tack för tipset! Helt underbart. Ny favorit för mig med 🙂

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Upp till toppen
Annons: