Annons:
Etikett10-övrigt-off-topic
Läst 1404 ggr
Hoseok
3/18/15, 10:39 AM

Favoritgenré?

Vilken är din favoritgenré på youtube? Det vill säga, en genré du upplever att du följer mest. Till exempel gaming, sminkvideos, matlagning osv.

Annons:
Anna
3/24/15, 8:53 PM
#1

Beauty, vlogs, gaming. I den ordningen, tror jag. 🙂

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

JMW
3/26/15, 3:33 PM
#3

Hantverk, sömnad, djur.

[Lovisaan]
3/26/15, 3:58 PM
#4

Meditations musik, hantverk.

Jojaton
3/26/15, 9:07 PM
#5

Skönhet och musik, följer i princip bara beautychannels och artister :)

Johanna - Instagram

Cahira
3/27/15, 7:06 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#6

Musik, hundar och andra djur (mest djurträning), "how to" videos, typ hur man ritar något, hur man virkar något (i mitt fall amigurumis) eller andra skapelser. Ibland humor (typ Achmed the dead terrorist eller gabriel iglesias eller liknande) ibland letar jag fram fakta för att lära mig om något, och det händer att jag kollar någon dokumentär även om det är mer sällan nu när jag inte har unlimited internet längre. 

Och av någon anledning hamnar jag ofta på olika "got talent" emellanåt. Börjar med att man ska visa någon för någon och sedan kollar man igenom favoriter sen blir man nyfiken på några man inte sett och vips har det gått en timme eller två. 

Och såklart lite mer seriösa topics där folk pratar om saker som jag själv har eller är och kan relatera till. ADD och fibromyalgi är två exempel men mer än så går jag inte in på. 

Och vänner! Jag följer olika vänner och uppfödare och annat så man får se puppycam och annat roligt!

Min egna kanal lägger jag upp om djuren. Jag försökte vlogga men det dog riktigt snabbt. Har övervägt att försöka börja igen men då på annan kanal, men jag känner mig inte riktigt bekväm som offentlig person. Dock vore det kul att vlogga om korna, åsnan, hästarna, katterna, naturen och hundarna om jag får för mig att göra det. Nu är mina videos "naturliga" dvs jag håller mig så tyst jag kan och de ljud man hör är från djuren själva eller vind. Jag är på tok för lat för att redigera videos med vilket är ännu en anledning till att jag inte har så mycket offentligt, även om min ena hund fick sig en egen kanal. 

Vi kommer få kalvar närsomhelst så jag kollar även mina egna videos av hur underbart det är med småkalvar. 😍 Speciellt de som påminner om grönska för jag är lite less på snö nu.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
rosedark16
3/27/15, 7:11 AM
#7

Jag tittar bara på engelska gaming typ :3

rosedark16
3/27/15, 7:12 AM
#8

Jag tycker att svenska youtubers är tråkiga

Surpan
3/27/15, 9:10 AM
#9

Komedi/parodi, musik och skönhet 🙂

/Surpan

Silent_Hill
3/27/15, 10:30 AM
#10

Jag följer till största del gamers. Resterande är mer fakta och myter 🙂

MVH Silent_Hill
Sajtvärd på Vetenskap & Bröllop
Medarbetare på Wicca

[RC1393]
3/27/15, 12:52 PM
#11

Komedi/parodi mest 😛

AnnaMoonshadow
3/30/15, 10:30 AM
#12

gaming, mat, humor, skönhet, pyssel & DIY… Det är en salig blandning och vet inte vad jag egentligen ser mest 😃

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

catcult
3/31/15, 3:12 AM
#13

Beauty, gaming, alternativa nyheter (alltså sådana som inte är mainstream).

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

Annons:
Upp till toppen
Annons: