Annons:
Etikett11-enskilda-videos
Läst 1007 ggr
[welshcob-marianne]
4/4/15, 1:06 PM

En arbetslös kvinnas historia

Jag har gjort en film om mitt liv, mitt öde. Vore mycket tacksam om ni vill se på den och ge mig input på den, om vad ni tycker. En del 2 är på G.

Annons:
linnease
4/6/15, 8:48 PM
#1

❤️❤️

_Fisken
4/20/15, 5:40 AM
#2

Har lyssnat på hela. Du vill ha Feedback. Om vad undrar jag? Om det som hänt/händer dig eller om filmens kvalité överlag och om hur du berättar?

Du berättar på ett bra och lättförståeligt sätt utan att skuldbelägga. Det är flyt i historien. 

Vad gäller det som hänt dig är lite svårt att få grepp om. Har du för mycket i ditt CV så du hotar du någons position med dina erfarenheter? Man ska ju inte komma finare klädd än chefen när man ska på anställningsintervju.

Mammasöker
4/20/15, 8:09 AM
#3

Hej Marianne! Mycket starkt av dig å dela detta. Ja beundrar verkligen ditt mod att dela detta. Vad som slog mig är att du lyfter fram mycket vad du kan och vad du gjort samt delar hur du är privat och vad du råkat ut för. Man får en ganska bra helhetsbild av dig på så sätt. Men det som inte framkommer tror jag någonstans (?), är vad DU VILL göra? Det är viktigt för en arbetsgivare att få höra vad det är du vill göra, inte bara vad du kan göra. Vet du vad du vill? Har du försökt formulera det på ett bra sätt så att arbetsgivaren förstår det? Vad #fisken nämner ovan behöver alls inte vara en nackdel tycker jag. En bredd kan vara bra, men det gäller att hitta vad du vill göra av din bredd. Vissa saker kanske ligger för långt bak i tiden och är inte relevant idag. Plocka någon eller några delar, det som är roligast och det du är bäst på och satsa på dem. Otroligt bra skulpturer du gjorde! Något du säljer? Något att satsa på? Bra för själen om inte annat. Nyfiken fråga oxå (som även arbetsgivare vill veta) Hur gammal är du? Lycka till med fortsättningen! Jag tror på dig! PS. Du kan visst vara fint klädd på intervju. Men det där vet ju säkert du sen tidigare då du fick massa jobb.

[welshcob-marianne]
4/24/15, 3:13 PM
#4

Tack för er input! Jag tar till mig det ni sagt och ska fundera vidare på det. Det vore bra om jag också kunde få input på själva kvaliteten på filmen, då jag håller på med film 2, som kommer att bli lite mer omfattande.

Mitt skrivande är nog det jag är starkast i. Skulpteringen skulle jag vilja utveckla mera men där är jag ännu bara nybörjare.  När jag nu börjat sätta ihop filmer, inser jag också att jag får stimulans på flera nivåer vad gäller min kreativitet. Likaså får jag användning av mitt starka strukturella sinne och förmågan att se system. :-)

Jag blev 49 år gammal i mars månad i år.

Upp till toppen
Annons: