Annons:
Etikett09-allmänt-om-youtube
Läst 1356 ggr
Hoseok
5/29/15, 6:01 PM

Bloggar vs vloggar

Om du fick välja, vad föredrar du? Bloggar (läsa) eller vloggar (videos där folk berättar om sitt liv)? Motivera gärna varför!

Annons:
Rheen
5/31/15, 1:57 PM
#1

Ibland är det mer avslappnande att bara läsa en text någon skrivit om sig själv och sin vardag, men jag föredrar ändå att se videos på de som sitter bakom 'historien'. Man känner att personen är mer äkta, och det känns som man är den del av gemenskapen. Blev lite för invecklat det här, hehe. c;

~ Rheen.

00eme05
5/31/15, 2:54 PM
#2

Jag gillar vloggar mest för då hör man vilken slags ton allt sägs i om någon förstår. Och då förstår man mycket bättre.

Sedan gillar jag också vloggar för man känner sig mer nära personen som vloggar. Som om den pratar till mig, rakt framför mig.😛

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Jojaton
5/31/15, 9:48 PM
#3

Jag följer numera bara en blogg, Fanny Lyckmans, och det är en väldigt textfattig, bildrik modeblogg. Är inget jättefan av att titta på vloggar, men det blir ju personligare och "intimare".

Johanna - Instagram

Achatina
7/2/15, 1:54 AM
#4

Skrivna bloggar eftersom jag gillar skriftspråk bättre och man kan sålla i materialet bättre om man slipper lyssna på det. De vloggar jag sett har typ varit med nån som springer runt och visar sina nyinköpta kläder i alla möjliga konstiga vinklar. Det vill jag helst av allt inte se, någonsin. Eller med gäll röst förklara vad de ätit under dagen.

Upp till toppen
Annons: