Annons:
Etikett09-allmänt-om-youtube
Läst 3023 ggr
Swadika
2016-01-12 21:55

Bearbetar inte

Har senaste veckorna haft problem med att mina filmer inte bearbetas, eller att det tar extremt lång tid att bearbeta (1-2 timmar) När det väl börjat bearbeta så tar det inte speciellt lång tid. 

Spelar ingen roll när jag laddar upp, men jag brukar ladda upp filmerna mellan 11-14, ibland tidigare på morgonen och ibland senare på kvällen. Det är bara senaste kanske 2-3 veckorna det varit så här, men börjar bli jobbigt då jag vill ha upp filmerna ett speciellt klockslag, men på grund av detta drar det ofta över tiden.

Någon som vet vad det kan bero på? Eller vet vad jag kan göra för att det inte ska ta så lång tid?

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Annons:
Hoseok
2016-01-12 22:27
#1

Med största sannolikhet: Din uppkoppling. Jag hade samma problem ett tag men det försvann för några månader sedan.

Annars vet jag tyvärr inte..

Swadika
2016-01-12 22:49
#2

Hm borde inte vara det, har aldrig problem med det annars nämligen. Och det är inte förs senaste veckorna det varit problem. Men jag får testa med nätverkskabel nästa gång jag ska ladda upp en film.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Hoseok
2016-01-12 22:51
#3

Hoppas det löser sig! Kontakta google annars!

Rheen
2016-01-15 08:07
#4

Var ju samma sak med bl.a. Anty ett tag; laddade upp videor som stannade på 0% hur länge som helst. (Såg på hennes Snapchat) Verkar vara främst i Sverige, tror att det är Youtube som krånglar med något. Då jag laddar upp videor går det ganska snabbt, fastän mitt nätverk är närapå uselt. (Bor inte i Sverige)

~ Rheen.

Swadika
2016-01-21 23:23
#5

Senaste tre gångerna jag laddat upp filmer har det faktiskt fungerat ganska bra

#4 Det var precis så det var för mig,stannade på 0%  i någon timme och sen bearbetade det, och det tog normal tid.  Men nu hoppas jag verkligen att det har löst sig, lite i alla fall 🙂

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

LittleBigPride
2016-02-08 17:03
#6

Det är så, internet du vet :)

Annons:
Swadika
2016-02-08 17:06
#7

Hehe precis, men det var skönt att veta att jag kanske inte var helt ensam. Man börjar ju fundera på om det är internetuppkopplingen eller typ datorn det är fel på ^^

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Upp till toppen
Annons: