Annons:
Etikett09-allmänt-om-youtube
Läst 1245 ggr
Rheen
2/2/16, 6:31 PM

Undersökning

Hej!

Jag håller på med ett skolarbete, och jag ska forska om YouTube. Behöver lite statistik, så jag tänkte ta och vända mig till er här på iFokus! c:

Har några frågor som jag skulle behöva ha svar på, så om du har fem minuter över skulle det vara mer än snällt om du svarade på dem här nere.

Kommer köra ett typ av diagram, så jag får se hur folk i olika åldersklasser tänker och ser på saker och ting.

Du kommer vara 100% anonym, kommer bara ta med helheten av statistiken.

Är det något du funderar över frågorna, hör av  dig! Första gången jag gör en undersökning som det här, så det kanske är lite svårt att förstå sig på vad jag menar.

Tack!

~ Rheen.

Annons:
LittleBigPride
2/8/16, 5:07 PM
#1

Ojojoj, var en i marojiteten på alla frågor hahahahha

Rheen
2/24/16, 6:01 PM
#2

Tusen tack ni som tog er tid att fylla i frågorna! Det var frågan om en presentation framför klassen, som inverkade till en stor del av det slutliga betyget vi kommer få i ämnet det var frågon om. Jag har alltid haft stora problem med det här att stå framför en större skara människor och presentera något, men det här gick otroligt bra jämfört med hur det brukar gå. Jag tror det faktum att jag inkluderade en statistik kan lägga en liten guldkant på slutbetyget, så igen; Tack så mycket för er hjälp, verkligen! c:

~ Rheen.

Upp till toppen
Annons: