Annons:
Etikett07-vloggare
Läst 863 ggr
Valkyrija
2016-03-20 17:44

Andlig kanal?

Hej!
Har en tanke på att eventuellt börja vlogga. Har flertalet olika områden men jag tror andlighet och spiritualism är mitt största. Vad skulle ni tro om en andlig kanal som pratar om allt som rör spiritualism, andlighet, spådom etc etc?

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
Rheen
2016-03-20 18:32
#1

I dagens läge kan man hitta allt mellan himmel och jord (+ lite till) på YouTube, så om du känner för det tycker jag du ska starta en sådan kanal!

Du kommer troligtvis stöta på skeptiska människor, då just ämnen som inte handlar om det vi människor klassar som "verklighet" gör många osäkra och då vill de oftast starta en massa konflikter.

Men om du har lite skinn på näsan och inte bryr dig om sådant så värst mycket tycker jag du ska pröva på det, finns nog många intresserade där ute i världen som skulle uppskatta de typer av videor du syftar på. c:

Lycka till!

~ Rheen.

Valkyrija
2016-03-20 19:05
#2

Tack så mycket! Jo jag förstår att det kan komma en och annan skeptisk människa, he-he-he, men jag tror jag är stark nog att ta det. I värsta fall får jag bara stänga ner kanalen men jag vet själv hur mycket tankar och frågor jag haft. Att göra en kanal om ämnet tror jag kan bli ganska uppskattat men jag vet inte. Vet inte om det redan finns ett antal liknande vloggar dock, haha..

Tack! 🌺

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

[LarssonA]
2016-04-07 13:15
#3

Jag hade älskat en sådan vlogg! :-)

LittleBigPride
2016-04-08 22:59
#4

hade ÄÄLSKAT din kanal

Mysan_
2016-04-16 11:05
#5

Det skulle vara spännande! Skulle absolut kollat.

Upp till toppen
Annons: