Annons:
Etikett10-övrigt-off-topic
Läst 794 ggr
Calcifer
2016-06-14 15:06

Christina Grimme/zeldaxlove64

Christina Grimmie var känd för sina covers på youtube, men hon har även deltagit i den amerikanska versionen av The Voice där Adam Lavine var hennes coach och hon slutade som trea i programmet. På sin youtubekanal hade hon över 3 miljoner subscribers och det fanns mängder av videos uppladdade. Christina både sjöng och spelade piano.

Den 10:e juni 2016 blev Christian skjuten efter en konsert när hon skrev autografer och den 11:e gick hon bort på sjukhus. Hon blev bara 22 år gammal.

Vet inte om någon här hade koll på Christina Grimmie, men personligen har jag följt hennes youtubekanal sedan 2009 och blev väldigt berörd av det som hänt. Jag undrar vart världen är på väg, när youtubkändisar inte ens är säkra.

Hon var galet duktig på att både sjunga och spela piano och jag infogar min absoluta favoritlåt som hon gjort.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Silver83
2016-06-14 15:21
#1

Aldrig hört talas om henne, men hon var riktigt bra! Trist att det ska behöva sluta på det viset, och så ung dessutom 😕

Calcifer
2016-06-14 15:24
#2

#1 Ja, så känner jag med.  Man behöver absolut inte ha känt till henne innan, men nu efteråt uppmanar jag folk att lyssna på henne, för att se vilken slags människa hon var. Hon verkade helt underbar, brydde sig om sina fans, och var väldigt målinriktad. Hon förtjänade så mycket bättre.

Bifogar videon från hennes the voice audition.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Silver83
2016-06-14 15:27
#3

#2. Duktig! Man blir nästan lite tårögd när man vet hur det ligger till nu…

Calcifer
2016-06-14 15:30
#4

#3 Ja hon hade kunnat gått så galet långt!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Silver83
2016-06-14 15:32
#5

#4 Kollade igenom hennes kanal litegrann nu… Riktigt duktig och som du säger kunde det "blivit nåt av henne". Fattade det som att hon gett ut skiva med?

Calcifer
2016-06-14 15:43
#6

#5 Nu är jag ingen expert, men ja hon har gett ut minst en skiva.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Upp till toppen
Annons: