Annons:
Etikett10-övrigt-off-topic
Läst 916 ggr
Neooan
8/4/16, 12:50 PM

Tips för att förbättra kanalen?

Hej!

Jag ska göra ett försök att bli mer aktiv på youtube igen! Jag lägger främst upp vloggar eller korta videos men även andra former, till exempel room tour. För att jag inte gillar att prata på svenska så är hela kanalen på engelska. 

Så jag undrar om ni har några tips på hur jag kan förbättra min kanal? ❤ Jag vet redan att mina redigeringar måste bli bättre och jag använder mobilen för att filma, fattig student haha. ;)

Min senaste video: https://www.youtube.com/watch?v=ZAehHUd2go0

Annons:
Grace2009
8/4/16, 1:09 PM
#1

Länken fungerar tyvärr inte för mig 😕

Neooan
8/4/16, 1:32 PM
#2

#1 Så ja, funkar det nu? Blev något fel när jag lade in länken första gången. :)

Grace2009
8/4/16, 1:53 PM
#3

#2 ja, nu fungerar det! 👍

Jag är inte ett dugg begåvad när det gäller filmande och så, men spontant tycker jag att det vore en stor förbättring och du kunde minska skakningarna i bilden. Är väl svårt att hålla en telefon helt stilla medans man filmar men det kanske finns någon hållare eller liknande, så att bilden "gungar" mindre (eller är detta något man redigerar bort senare? Kan som sagt inte det här…). På min dator upplevs ljudet allmänt väldigt lågt.

Nu var denna video oskriptad (är det ens ett ord? 🤪), om jag minns rätt. Jag tror det är bra om du har lite av ett "grovt" skript i alla fall för det känns lite hackigt och som om du tappar tråden lite. Jag tänker mig att en room tour planerar man lite innan man filmar, denna känns väldigt spontan och ogenomtänkt.

Jag tycker din engelska är väldigt väldigt bra och jag förstår allt du säger. Du pratar lugnt vilket är bra.

Upp till toppen
Annons: