Annons:
Etikett10-övrigt-off-topic
Läst 1394 ggr
hellousix32
2017-02-18 19:02

Vågar inte hålla på med youtube....

Haii!

Jag har en youtube-kanal! (vilket är till en stor del varför jag är inne på denna sidan!) 

Jag har alltid tyckt att inspelande, komedi och att skapa egna filmer, redigera osv. har varit superkul, det gör jag fortfarande! Så jag skaffade en youtube-kanal som jag har hållit på med, och den har växt samt fått jättebra feedback vilket är kul!

Problemet är att nu på senare tid så klarar jag inte av att redigera mina videos, för jag tycker att jag är så ful, och när jag väl går in på min kanal, så skäms jag så ofantligt mycket över hur jag ser ut och hur jag beter mig.

När jag är i skolan så är min värsta rädsla att någon ska sätta på en av mina videos i klassrummet och att alla ska skratta åt mig, ändå vill jag fortsätta, men är så rädd.

Jag har nu på senare tid också haft stora problem med min kropp, jag klarar knappt att se mig i spegeln och jag använder oftast stora kläder för att dölja min kropp. Jag vet ej om det har något att göra med min youtube, men skulle vara en bra länk.

Sammanfattning av frågorna:

1. Hur kan jag fortsätta med youtube utan att hata varenda sekund av mitt content?

2. Vad beror detta på och hur löser jag detta? Och hur stor är chansen att någon kommer göra detta i klassrummet som jag skrev ovansående.

Tack på förhand //En orolig tjej

Annons:
Kirya
2017-04-05 07:25
#1

Jättetråkigt att du känner så. Det enda jag tänker på är att du borde bygga upp ditt självförtroende och strunta i vad andra säger. Följ dina drömmar och gör det som görat dig glad. Strunta i alla andra. Ett tips kan vara att kanske gå in och kolla på Felicia Bergströms youtube kanal, kanske skicka iväg ett mail.. Sök även på 'självförtroende' på youtube så kommer det upp massa tips. Fortsätt kämpa! :)

Enkreativsjäl

Upp till toppen
Annons: