Annons:
Etikett09-allmänt-om-youtube
Läst 806 ggr
Zakaraa
4/25/15, 6:21 PM

Problem med spellista?

Jag är fundersam om det är något generellt problem med spellistor på Youtube nu eller om det bara är jag som gjort något utan att veta om det och strulat till det.

Det handlar om min spellista"Titta senare". Tidigare har det rullat på och så fort en video är slut hoppar den vidare till nästa. Under ett par dagar har det däremot inte gjort det. När videon är slut hoppar vi till klippet efter men nu måste jag starta den själv. D.v.s. jag måste klicka på play/på klippet. Att behöva göra det tar bort själva meningen för mig med Titta senare eftersom jag lägger in klipp jag vill ha rullandes i bakgrunden när jag jobbar men nu måste jag hela tiden gå tillbaka till YT för att starta nästa.

Är det någon som känner igen problemet och vet om det är jag som råkat ställa in något? Upprepa spellista är i-bockad som vanligt så det är inte det i alla fall.

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Annons:
Hoseok
4/26/15, 7:21 PM
#1

Ska kolla in hur det är för mig när jag har en dator igen! Inget jag känner igen. Vilken webbläsare använder du?

Zakaraa
4/26/15, 7:27 PM
#2

Jag använder Chrome och det är när jag har videon i helfönster det inte fungerar. I litet format är det inga problem.

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

[mitzylinnea]
5/6/15, 3:52 PM
#3

Samma här…

[Sabina]
5/6/15, 4:06 PM
#4

Blir samma för mig vare sig jag spelar upp spellistan från datorn (chrome) eller från mobilen

Zakaraa
5/6/15, 6:13 PM
#5

Inte endast jag alltså, skönt det i alla fall men trist ändå. Jag undrar vart problemet ligger, måste ju vara någon kodning som blivit lite fel i en uppdatering.

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Upp till toppen
Annons: